Koh Phi Phi bijna aan het eind der dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wendy - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi bijna aan het eind der dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wendy - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi bijna aan het eind der dagen

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

02 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi Hoi!

Hier nog even een kort verslagje van gisteren.
Gisteren ben ik met Mathias en Julia naar Koh Phi Phi haven gegaan en aldaar werden we opgehaald om met een boot te gaan snorkelen (ik) en duiken (Mathias en Julia).

Het was echt een superheerlijke dag. Omdat ik niet ging duiken kon ik heerlijk tussendoor een boek lezen en een beetje genieten van alles wat ik zag. We zijn wezen duiken rondom de achterkant van Maya Bay (alwaar The Beach met Leonardo DiCaprio is opgenomen).
's Ochtends om 7 uur moesten we al vertrekken en om 14 uur kwamen we weer in de haven aan. Daar hebben we nog wat gedronken en gegeten met de mensen van de duikschool (Duitsers en een Nieuw-Zeelander).

We hebben heerlijk gegeten bij Mr. Soda, zie ook de foto's van mijn vorige verslag. Ook zijn verhaal op het bord is zeer indrukwekkend. Hij heeft de Tsunami ter nauwernood overleefd.
Het was een sehr angenehmen tag, ik praat bijna alleen maar Duits momenteel.

's Avonds trouwens een hapje gegeten in het open restaurant van het resort. Daar nog een tijd gesproken met een groep van 6 Nederlandse jongens. Was erg gezellig, lekker biertjes drinken. Soms had ik moeite om ze te verstaan aangezien ik in principe alleen maar Duits en soms Engels spreek. Apart he?

Vandaag is het weer een regenachtige dag. Ik ben van plan zo nog even naar de haven te gaan om een paar dingen te kopen als het droog is. En natuurlijk, vanavond (lokale tijd 21 uur), voetbal kijken met hopelijk een aantal Nederlanders en wellicht de groep jongens van het resort.

Morgenvroeg ga ik samen met Mathias, Julia en misschien ook die Nederlanders naar Koh Phi Phi haven om per boot naar Phuket te gaan. Daar pak ik dan een hostel, ga ik ff shoppen/relaxen om vervolgens op 4 juli naar Jakarta te vliegen alwaar ik Diane ga zien!

Tot snel mensen. Ik geniet hier enorm. Mijn eerste avond heb ik iedereen erg gemist, vooral nadat ik het mooie album van mijn familie had gelezen. Erg bedankt daarvoor, ik ben er heel blij mee! Hele mooie teksten en supermooie foto's.

Liefs Wendy

  • 02 Juli 2010 - 07:45

    Ronald:

    Heel leuk!! Goed om te lezen dat er voldoende tijd is om te ontspannen. Hoe zit het trouwens met 'Kaffee und Kuchen' nu je toch zo in het Duits bezig bent?? Zelf ben ik net terug uit dat land met veel Kuchen!! Geniet ervan, ook van de voetbalwedstrijd vanavond!!

  • 02 Juli 2010 - 07:47

    Laurien:

    Hoi Wendy,

    Goed te horen dat je het naar je zin hebt. Ik ben net terug van Amerika en heb een geweldige vakantie gehad maar het wordt toch volgend jaar wel weer Indonesie hoor

  • 02 Juli 2010 - 07:50

    Zussie:

    Sis, wat leuk! een verhaal en ook foto's, dat is altijd gaaf! wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt en dat je lekker aan het gvenieten bent.. Ondertussen nog steeds in contact met het duitse stel, dat is ook fijn! ik ga nu snel je fotos bekijken want ik ga zo met de kids zwemmen in nordhorn.. het is hier nu 10 uur he! ik heb net de mail naar telfort de deur uit gedaan, we wachten af;)! Skattiej, have fun! Love you Kus Kus

  • 02 Juli 2010 - 08:02

    Diane:

    Ha Wendy,

    Leuke foto's en een leuk verhaal!
    Ik tel de uren af...nog 9 te gaan en dan zit ik in t vliegtuig! Veel plezier op Phuket, tot zondag!
    Groetjes Diane.

  • 02 Juli 2010 - 09:16

    Jolien:

    Mooi dat je er zo van geniet! Relax ze nog en tot je volgende verhaal, ben benieuwd!

    xx

  • 02 Juli 2010 - 17:20

    Pa:

    ha wendy leuk dat jeje vermaakt in indonesie ik heb de foto,s gezien mooie omgeving en leuke mensen fijn dat je het naar je zin hebt afz pa

  • 02 Juli 2010 - 17:42

    Chantal:

    Wat een mooie foto's...WOW!
    Je bent toch al verkleurd zie ik :-)

    Btw: Nederland-Brazilie 2-1, op naar de halve finale!

  • 04 Juli 2010 - 06:58

    Marjolein:

    Hoi Wendy,

    Helma vertelde dat je een site bijhoudt, dus die heb ik ff opgezocht. Erg leuk om je verhalen te lezen!
    Geniet van je tijd daar!!

    Groetjes, Marjolein (collega Helma)

  • 04 Juli 2010 - 10:31

    De Lansinkjes :

    hoi fijn dat je het leuk hebt, blijven genieten we blijven je volgen dikke kus en een knuffel uit hengelo

  • 04 Juli 2010 - 20:42

    Diana:

    He wen, klinkt fantastisch allemaal. Ik haak een beetje laat aan geloof ik, maar ga je vanaf nu volgen. Leuk dat je er ook al foto's bij hebt gedaan, heel herkenbaar allemaal! Geniet vooral, denk dat je je ondanks dat je werk niet doorgaat zeker niet zult gaan vervelen!
    Liefs Diana

  • 05 Juli 2010 - 19:00

    Marion.:

    oh, jeetje alweer een week aan die kant van de wereld en hier is maar een ding belangrijk en dat is de voetbal.
    Dus hier is het ook SUPER.
    En....mooi weertje.
    Alles zal wel goed daar gaan en...geniet overal van, wat zul jij veel zien!! groetjes, en natuurlijk heb je al gehoord dat martijn en hanneke een zoon hebben-BOWEN- leuk hé.

  • 06 Juli 2010 - 05:39

    Orhan:

    Goed om te horen dat je je daar vermaakt.. uber fijn strandhutje trouwens!
    x

  • 06 Juli 2010 - 19:06

    Juan:

    Hoi Wendy,

    Ben toch even wezen kijken hoe het je vergaat en ik lees dat je het prima naar je zin hebt. Veel plezier nog de komende tijd.

    Take care, Juan

  • 07 Juli 2010 - 19:52

    Ans C:

    Hoi Wendy,
    Wat spannend allemaal.Wens je nog heel veel plezier en geniet ze he.Knuffel van de Colletjes

  • 09 Juli 2010 - 17:27

    10NY:

    Jeetje Wendy voor die temperatuur had je echt niet zover hoeven te reizen!!!
    Hier in Limbo is het vandaag ook alweer aardig tropisch geweest met 35 graden. De sproeier maakt hier echt overuren want het is behoorlijk droog, en onze Chantalleke heeft al met de nodige gietertjes plantjes water gegeven Haha!!! Geniet jij nog maar lekker van alle moois daar en groeties uit LIMBO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Wendy

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 43636

Voorgaande reizen:

28 Juni 2010 - 21 September 2010

Back to the basic

Landen bezocht: