Mijn vriend, de schildpad :) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wendy - WaarBenJij.nu Mijn vriend, de schildpad :) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Wendy - WaarBenJij.nu

Mijn vriend, de schildpad :)

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

30 Augustus 2010 | Indonesië, Kuta

Hoi hoi allemaal!

Hier weer even een klein verhaaltje met foto's over mijn vriend, de schildpad :)

Op Gili Trawangan was ik vorige week lekker aan het dobberen toen een Italiaans stel met een onderwatercamera foto's ging maken van de liefste schildpad ooit.

Daarbij werd ook ik samen met de schildpad op de foto gezet, echt supergaaf! Ik heb gewoon zijn handje vast, zo cool! Anfijn, de foto's zal ik zo even toevoegen!

Morgen ga ik proberen nog weer even een verslag te schrijven aangezien ik alweer een nieuwe planning heb voor de komende weken.

Jullie horen van mij en voor nu...veel plezier met het bekijken van de turtle!

Liefs Wendy

  • 30 Augustus 2010 - 12:25

    10 NY:

    Terwijl Chantal weer in het vliegtuig zit naar huis toch nog een krabbeltje van mij!Kijk erna uit haar morgenvroeg weer te zien en allemaal die verhalen van haar te horen wat er uitgespookt is door jullie.
    Jeetje Wendy wat een enorme vriend heb je toch!!
    Spannend weer je leuke stukje te lezen uiteraard......dus ga maar snel aan de gang HAHA.
    Verder wens ik je nog een onwijs gaaf verblijf in Thailand.
    En tot krabbels of belletjes xxx uit Limbo

  • 30 Augustus 2010 - 14:43

    Gerard Nijmegen:

    Hoi Wendy,
    harstikke leuk om dit allemaal te lezen en te zien.
    Geweldig wat je allemaal meemaakt.
    Groetjes.
    Gerard.

  • 30 Augustus 2010 - 16:18

    Mam:

    wat een schatje die nieuwe vriend vanjou pas maar op ze kunnen hard bijten leke fotos x x mam

  • 30 Augustus 2010 - 16:19

    Mam:

    wat een schatje die nieuwe vriend vanjou pas maar op ze kunnen hard bijten leke fotos x x mam

  • 30 Augustus 2010 - 18:41

    Diane:

    Ha Wen,

    Super zeg!!! Veel duidelijkere foto's dan onze onderwatercamera.
    Ben benieuwd naar je reisplannen! Ik zal je ook nog ff info over Bangkok en Chiang mailen!
    Geniet, geniet & geniet!!! Kus Diane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Wendy

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 43627

Voorgaande reizen:

28 Juni 2010 - 21 September 2010

Back to the basic

Landen bezocht: