Bedankt! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

27 September 2010 | Nederland, Oldenzaal

Hoi hoi mensen!

Bij deze een bedankt-stukje als afronding van mijn reis!

Bedankt Diane.
Voor alle tips in het kader van reizen. Bedankt voor de mooie, spannende maar ook emotionele momenten die we samen hebben meegemaakt. Bedankt voor het bijdragen aan 5 mooie weken.

Bedankt Chantal.
Voor het op het laatst besluiten mij te vergezellen voor 3 mooie weken met veel mooie momenten maar toch ook spannende (Pete) en emotionele momenten.

Bedankt voor de bijzondere tijd Diane & Chantal!

Tevens niet te vergeten meiden, onwijs bedankt voor het mogen gebruiken van de space in jullie tas ten behoeve van al mijn inkopen gedurende het reizen!

Bedankt Indah Education.
Voor het annuleren van het project.
Ook al vind ik het spijtig dat het geannuleerd moest worden. Veel andere & bijzondere ervaringen en ontmoetingen hebben plaatsgenomen in plaats van jullie project.

Bedankt Doh Sutep.
Voor de mogelijkheid die jullie mij gegeven hebben om te mediteren.
De gesprekken met de teacher, de maaltijden, de slaapplaats.
De 3 Chanting avonden waarvan de 2e en 3e mij in het bijzonder bijblijven.
Bedankt voor de stilte en het daardoor kunnen inzien van mijn mind.

Bedankt Pap en Mam.
Voor de motiverende smsjes en het luisterend oor af en toe. Ik heb jullie onwijs gemist en hou ontzettend veel van jullie.

Bedankt Kim.
Voor het af en toe toch missen van je grote zus ;)

Bedankt Opa.
Dat ik je snel weer zal zien.

Bedankt Marieke.
Voor het lenen van je backpack. Wat een supertas, echt kwaliteit en een krachtpatser. Elke keer weer al die kilo's. Bedankt meis!

Bedankt Wendy vd Top.
Voor het lenen van je daypack. Supertas, goede kwaliteit en heerlijk die "open rug". Bedankt meis!

Bedankt Tanja, Helma de Jong en Jolien.
Voor het mogen gebruiken van jullie kleding.

Bedankt Diana, Tanja, Marieke, Lisette, Loes en Wendy vd Top.
Voor het gezellige afscheidsetentje vlak voor vertrek en het leuke digitale fotolijstje.

Bedankt eenieder.
Voor het willen lezen van mijn waarbenjij.

Bedankt eenieder.
Voor het reageren op mijn verhaaltjes, elke keer weer vond ik een ieders reactie erg leuk om te lezen.

Bedankt ook iedereen die ik heb mogen leren kennen tijdens mijn reis.
Het zijn teveel mensen om op te noemen maar vanuit Oldenzaal: bedankt!
Thanks for everybody I have met during my traveling, it was very nice meeting you guys!
Meeting
- during a walk
- during diner
@ the airport
@ the hostel/hotel
@ the club
@ the beach and so on.
Thank you!

Thank you Delphine, Julia, Helena and special thank to Fiona for the few but very good talks during the meditation course.
Although talking was not allowed, it feld so good the few times that we where talking. Thanks!

Als laatste wil ik afsluiten door te zeggen dat ik heel veel zin heb om iedereen weer te zien.

Laten we snel, maar ook relaxed, binnenkort afspreken!

Groetjes Wendy

Ps: mocht ik iemand vergeten zijn persoonlijk te bedanken, bij deze, bedankt!

  • 27 September 2010 - 09:59

    10NY:

    Jahoor, weer een mooi verhaal van jou!!!!
    Het thuisfront weer blij om je weer eens lekker te knuffelen, en weer heerlijk te genieten van je aanwezigheid.
    En jij uiteraard ook happy iedereen te mogen zien na zo een waanzinnige tijd.
    Wendy voor de toekomst wens ik je veel succes in wat je gaat doen, en mocht je beslissen nog eens zo een te gekke trip te maken ben ik zeker weer degene die heerlijk wil smullen van al je belevenissen.
    Dikke poen oet Aelse

  • 27 September 2010 - 11:52

    Chantal:

    HEEL, HEEL, HEEL GRAAG GEDAAN:-D

    Ik zie/spreek je snel!

    Groetjes Chantal

  • 27 September 2010 - 16:05

    Zussie:

    Lieve zus,
    wat heb je dat weer mooi geschreven, een mooie afsluiting van een super reis! Ben blij dat je erweer bent..
    Dikke kus, je zusje

  • 27 September 2010 - 19:07

    Diane:

    Ha Wendy,

    Een prachtig verhaal! Mooie afsluitende woorden na een veelzijdige, interessante en bijzondere reis!
    Geen dank voor de eerste 5 weken! Het was toppie!!
    Tot snel, kus Diane.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldenzaal

Wendy

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 1832
Totaal aantal bezoekers 43623

Voorgaande reizen:

28 Juni 2010 - 21 September 2010

Back to the basic

Landen bezocht: