Eerste dag "Back to the basic" - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wendy - WaarBenJij.nu Eerste dag "Back to the basic" - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wendy - WaarBenJij.nu

Eerste dag "Back to the basic"

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

29 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Wat heerlijk hier zeg!
En hoe relaxed..

Een paar korte zinnen:
zojuist over de tafel een krekel en een klein hagedisje zien lopen, op nog geen halve meter afstand
Ook een rups gezien van dichtbij met wel 1000 poten haha (heb een foto).
Nu relaxed in het restaurant/relaxruimte van het resort.

De reis..het was een lange reis, 12 uur in het vliegtuig, 1 uur vertraging.

Vervolgens drie kwartier in de taxi gezeten bij een aardige Thaise man (hij bracht zijn vrouw tussendoor nog even de boodschappen, liet mij rustig even mijn geld wisselen bij de beste bank van Phuket , ging nog even naar de goedkoopste supermarktketen 7-eleven waar ook ik even een paar dingen kon kopen.
En dat voor een eerlijk tarief (taximeter Diane )
Eenmaal aangekomen bij Phuket Pier per boot 2 uur naar het resort. Net even een douche genomen, rondgelopen op het resort en nu dus even aan het genieten van uber relaxing Music

O ja, nog vergeten te vertellen, op het vliegtuig gesproken met een jong stel, Matthias en Julia, uit Duitsland (met hen zat ik ook in het vliegtuig). Zij hadden nog geen overnachting op Koh Phi Phi (ze waren van plan eerst naar Phuket stad te gaan), maar hadden toch ook besloten gelijk naar Koh Phi Phi te gaan, in hetzelfde resort, gezellig!

O ja..last not best Het vrijwilligerswerk op Lombok gaat niet meer door.. Dit heb ik 1 dag voor vertrek (zondag) te horen gekregen. Wat nu? Geen idee..af en toe een moment van: wat ga ik nu die 2 maanden doen?? Maar dan de geruststellende gedachte: het komt vast wel goed! Ik vind het heel jammer dat ik de kinderen daar geen les kan gaan geven, ik heb me immers goed voorbereid en er veel zin in. De reden? Het komt erop neer dat het management op Lombok geld in eigen zak heeft gestoken en redelijk corrupt bezig is/was. Nu willen zij alleen mensen voor minimaal een half jaar als vrijwilliger.. Jammer voor mij maar ik hoop in elk geval dat het de kinderen goed zal doen en de stichting snel weer gezond zal gaan functioneren.

Take care mensen, ik ga even een legging en vestje aantrekking, ik wordt hier lek geprikt

Daarna even het boek "Onderhuids" lezen van Nicci French, heerlijk!

Groetjes Wendy

  • 29 Juni 2010 - 10:53

    Wendy:

    He Wen!

    Leuk om wat van je te horen :) Ontzettend balen van het vrijwilligerswerk, maar het komt inderdaad wel goed! Er zullen genoeg dingen op je pad komen. Geniet ervan!!!

    X Wendy

  • 29 Juni 2010 - 10:54

    Femke Bosma:

    Oooooh, meis!!! Wat klinkt dat allemaal geweldig! Leuk ook dat je meteen contact hebt gelegd met een ander stel!

    Balen van het vrijwilligerswerk, maar ik vind je instelling TOP! Inderdaad; er komt wel weer wat anders... Je bent daar niet voor niets, toch...

    Have fun... ik denk aan je!

    Liefs FEM

  • 29 Juni 2010 - 10:56

    Zussie:

    Sis,
    dat is leuk.. ik lees je berichtje vrij snel.. Fijn dat ik het via hotmail ontvang! Ik hoor het al, 1 en al genieten voor jou. Wat fijn! Leuk dat je al mensen hebt ontmoet, zo zie je maar.. je bent niet alleen! haha, contacten maak je zo.. wat lief van die taxichauffeur om je zelfs boodschappen te laten doen onderweg, ideaal! En hoe is Koh phiphi? Vet mooi he? Ik ben jaloerss.. Ga er lekker van genieten, ga mama even smsen dat er een verhaal op staat. Zal haar goed doen! Kus

  • 29 Juni 2010 - 11:00

    Zussie:

    En trouwens,
    hoe vind je het kadooo?
    Xje

  • 29 Juni 2010 - 11:24

    Chantal:

    Heej meissie!

    Goed om te horen dat alles goed is gegaan! En nu GENIETEN!

    Ik heb nu de eerste 3 weken van augustus (onder voorbehoud) vrij, moet nog heel even afstemmen met mijn directe collega's :-)

    Ik ga je op de hoogte houden en kijk uit naar je verhalen (en foto's natuurlijk ;-))

    x

  • 29 Juni 2010 - 15:25

    Tiny Van Der Leeuw:

    Heej gezellige!!!

    Jeetje ben jij al in Thailand.... dat is super!!
    Ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar jou ervaringen daar, en houd je uiteraard een beetje in de gaten HAHA.
    Geniet van je onderneming en we horen wel van je
    Knuffel oet Limburg

  • 29 Juni 2010 - 18:13

    Diane:

    Ha Wendy!
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Nu lekker gaan genieten in Thailand. Balen dat je 1 dag voor je vertrek hoorde dat het vrijwilligerswerk niet door zou gaan. Maar we vinden komende maand vast wel iets waar je vrijwilligerswerk kan gaan doen!

    Tot snel! Groetjes Diane.
    ps wel de overnachting @ Maya bay gaan doen he, is zoooo gaaf!!!!

  • 29 Juni 2010 - 18:30

    Pa En Ma :

    fijn dat je goed over gekomen bent ga lekker genieten en rust goed uit want na zolange reis moet je bij tanken heel veel kusjes van ons

  • 29 Juni 2010 - 18:36

    Liset:

    He meis

    Goed om te horen dat je er al bent en alles goed is gegaan!! Klinkt nu al heerlijk daar. Geniet ervan!

    Xx

  • 29 Juni 2010 - 19:56

    Loes:

    Lieve Wendy,

    Tof dat ik je kan volgen op je trip! Ik ben nu al jaloers, pff zucht! Meis,
    ga genieten van wat er op je pad komt en rust goed uit. Maar dat komt helemaal goed denk ik in zo'n omgeving, lijkt mij zo. Zoen Loes

  • 30 Juni 2010 - 17:00

    Marion S.:

    hejjjj wendy,

    leuk om te lezen dat de eerste dag goed is verlopen, veel plezier nog verder en geniet van alles. groetjes.

  • 01 Juli 2010 - 13:27

    Mieke Niks:

    Hallo Wendy,
    Wat een onderneming van jou. Geweldig hoor.
    Ik heb me aangemeld om jouw reisverslagen te ontvangen.
    Jammer dat je vrijwilligerswerk niet door gaat. Nu moet je maar veel rondreizen en vooral genieten. Je zult je vast wel vermaken en nieuwe mensen leren kennen.
    groetjes Mieke

  • 01 Juli 2010 - 18:53

    Naomi:

    Hey Wen,

    Het klinkt allemaal ontzettend goed! Lekker genieten in een restort, lekker chic :-).
    Wat ontzettend balen dat je werk niet meer door gaat. Ik heb wat contacten gehad bij VSO (vergelijkbare organisatie), zal ik kijken of ze op korte termijn mogelijkheden voor je hebben? Dan moet je me over de mail even de details geven van wanneer je kan!

    X

  • 06 Juli 2010 - 05:35

    Orhan:

    toll!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Wendy

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 43633

Voorgaande reizen:

28 Juni 2010 - 21 September 2010

Back to the basic

Landen bezocht: