Planning reis - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu Planning reis - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Wendy - WaarBenJij.nu

Planning reis

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

23 Juni 2010 | Nederland, Oldenzaal

Vrienden, bekenden,

Bij deze alvast een tipje van de sluier van mijn reis :)

Aanstaande maandag 28 juni vertrek ik (15.05 uur) en ga ik een reis maken van 3 maanden door Azie.
Koh Phi Phi, Bali, Java, Lombok, Flores en de Gili eilanden staan op de planning.

De eerste maand ga ik rondreizen met Diane, mijn reisgenootje, ik heb er erg veel zin in om samen met haar er een leuke maand van te maken. We hebben volgens mij genoeg mooie dingen op de planning.

Vervolgens ga ik 2 maanden vrijwilligerswerk doen op Lombok. Engelse les ga ik geven op een basisschool. Meer weten over de stichting? Dat kan, check de website: www.indah-education.nl.
Binnenkort zul je meer lezen over mijn eerste reis met als bestemming: Koh Phi Phi :)

Wordt vervolgd!

Groetjes Wendy

Ps: bedankt mensen voor de berichtjes op mijn beginpagina, ik vind het erg leuk om te zien dat er nu al mensen zijn die mijn website checken! Super! Anouk, tzt kom ik er even bij je op terug, thanx meis!
Ps: voor degene die het nog niet weet, je kunt links onder op de pagina eventueel je e-mailadres aanmelden zodat je automatisch op de hoogte wordt gehouden van een nieuw reisverhaal!

  • 24 Juni 2010 - 06:24

    Chantal:

    Meissie,

    Een hele goede reis en GENIET ERVAN!!

    Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!

    x Chantal

  • 24 Juni 2010 - 06:31

    Olivier:

    Ohhhhh Lombok! Dat valt wel mee, kwartiertje fietsen vanuit Overvecht ;-)

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen.

    x Olivier

  • 24 Juni 2010 - 07:46

    John Van Klaveren:

    Een reis met een missie;-), zoek de man met de HAAN.
    Vast veel plezier gewenst en een goede vlucht. Geniet ervan.

  • 25 Juni 2010 - 11:38

    Diane:

    Ha Wendy!
    Dat klinkt helemaal super!!!! (vooral die eerste maand! haha)Alvast een goede reis gewenst en ik zie je 4 juli @ Jakarta airport. Succes met de laatste regeldingen en het afscheid nemen.
    Groetjes Diane

  • 26 Juni 2010 - 08:24

    Rubinho:

    Heel veel plezier! Enjoy it to the max!

    X
    Rbn

  • 28 Juni 2010 - 07:59

    Kim (zussie):

    Sis,
    heel veel plezier he!
    Ik wens je een hele goede reis..
    Ik ben benieuwd naar je eerste verhalen, kan niet wachten..
    Ondanks de dikke tegenvaller van gister moet je met een fijn gevoel erheen gaan.
    Er is genoeg werk daar, en ik weet zeker dat je mensen kunt helpen daar!
    Liefss van mij

  • 28 Juni 2010 - 20:34

    Jolien:

    Heey Wendy! Heel veel plezier daar, hopelijk gaat de reis goed en snel! Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Ik weet zeker dat je daar genoeg andere vrijwilligersprojecten of andere mooie dingen vind om de drie maanden mee vol te maken. En ik weet zeker dat drie maanden dan nog te kort zijn om alles te doen en te zien wat je wilt!
    Geniet ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldenzaal

Wendy

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 43634

Voorgaande reizen:

28 Juni 2010 - 21 September 2010

Back to the basic

Landen bezocht: